Postupak savjetovanja sa zainteresiranom javnošću o Nacrtu prijedloga Pravilniku o uvjetima, kriterijima i postupku dodjele stipendija redovitim učenicima srednjih škola i studentima s područja Općine Bedekovčina počeo je 10. rujna 2018., a završava 19. rujna 2018.

Postupak savjetovanja kao i potrebne dokumente možete vidjeti OVDJE

Ovim Pravilnikom o uvjetima, kriterijima i postupku dodjele stipendija redovitim učenicima srednjih škola i studentima s područja Općine Bedekovčina (dalje u tekstu: Pravilnik) uređuju se uvjeti, kriteriji i postupak dodjele općinske stipendije učenicima srednjih škola i studentima sveučilišnih i stručnih studija.

Pozivamo predstavnike zainteresirane javnosti da najkasnije do 19. rujna 2018. godine dostave svoje komentare na Nacrt prijedloga Pravilnika o uvjetima, kriterijima i postupku dodjele stipendija redovitim učenicima srednjih škola i studentima s područja Općine Bedekovčina putem OBRASCA za savjetovanje na e-mail: iva@bedekovcina.hr, osobno ili pisanim putem na adresu Trg Ante Starčevića 4, 49221 Bedekovčina

Sukladno odredbama članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“ broj 25/13, 85/15) nakon provedenog savjetovanja sa zainteresiranom javnošću, nositelj izrade akta dužan je o prihvaćenim/neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima obavijestiti zainteresiranu javnost putem svoje web stranice na kojoj će objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću.

Ukoliko ne želite da Vaš doprinos bude javno objavljen, molimo Vas da to jasno istaknete pri dostavi obrasca.

Zahvaljujemo na doprinosu u izradi što kvalitetnijeg Nacrta prijedloga Pravilnika o uvjetima, kriterijima i postupku dodjele stipendija redovitim učenicima srednjih škola i studentima s područja Općine Bedekovčina.