Jednostavna nabava - Javni poziv
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
28/2024 - Opremanje kuhinje DV Bedekovčina
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: OPĆINA BEDEKOVČINA
Nacionalni registracijski broj (OIB): 33523559931
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom, koje nadzire središnje tijelo državne uprave
Glavna djelatnost: Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge
Adrese
Poštanska adresa: Trg Ante Starčevića 4
Poštanski broj: 49221
Mjesto: Bedekovčina
NUTS kod: HR064 - Krapinsko-zagorska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Petra Hohnjec
E-pošta: info@bedekovcina.hr
Telefon: 049 213963
Internetska adresa: https://www.bedekovcina.hr/
Adresa profila Kupca: https://www.bedekovcina.hr/
Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Upute za predaju ponude dostupne su na poveznici: Upute
Postupak nabave
Naziv postupka nabave: Opremanje kuhinje DV Bedekovčina
Opis postupka: Opremanje kuhinje Dječjeg vrtića Bedekovčina, a što uključuje nabavku nove opreme te montažu iste kao i preseljenje te ugradnju već postojeće opreme u novu kuhinju.
Evidencijski broj nabave: 28/2024
Vrsta postupka: Jednostavna nabava - e-Dostava s javnom objavom poziva
Vrsta ugovora: Robe
CPV Oznaka: 39314000, Industrijska kuhinjska oprema
Procijenjena vrijednost bez poreza: 24.873,98 EUR
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o nabavi.
Predmet nabave/grupa
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Opremanje kuhinje DV Bedekovčina
Opis nabave: Opremanje kuhinje Dječjeg vrtića Bedekovčina, a što uključuje nabavku nove opreme te montažu iste kao i preseljenje te ugradnju već postojeće opreme u novu kuhinju.
CPV Oznaka: 39314000, Industrijska kuhinjska oprema
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: DJEČJI VRTIĆ BEDEKOVČINA, LJ.Gaja 13, Bedekovčina
NUTS kod: HR064 - Krapinsko-zagorska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 30 dana.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 24.873,98 EUR
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
Naziv kriterija |
---|
Cijena |
Opis kriterija cijene: Najpovoljnija ponuda je ona koja ima najnižu cijenu.
Dijelovi ponude koji se zahtjevaju u ponudi
Uvez ponude
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Ostali dokumenti:
Opis:
- 1. Potvrda Porezne uprave o stanju duga
2. Izjava o nekažnjavanju
3. Isprava o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar
4. Popis glavnih isporuka robe
- 1. Potvrda Porezne uprave o stanju duga
Pojedinosti i upute:
- 1. Ponuditelj mora dokazati da ima plaćene sve dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
- Dokaz: Potvrda Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od dana objave poziva za dostavu ponude.
2. Izjava da nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda za jedno ili više kaznenih djela predviđenih člankom 251. Zakona o javnoj nabavi (“Narodne novine“ broj 120/16 i 114/22). Obrazac izjave nalazi se u prilogu poziva.
3. Dokaz kojim ponuditelj dokazuje sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokaz ne smije biti stariji od 3 mjeseca od isteka roka za dostavu ponuda i predaje se u izvorniku ili neovjerenoj preslici.
4. Ponuditelj dokazuje tehničku i stručnu sposobnost popisom glavnih isporuka robe izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak nabave (2024.) i tijekom tri godine koje prethode toj godini (2023., 2022., 2021.) istih ili sličnih predmetu nabave i to najmanje jedan, a najviše tri isporuke čija je ukupna vrijednost minimalno u visini procijenjene vrijednosti nabave. Popis glavnih isporuka robe ponuditelj dostavlja na obrascu u prilogu poziva.
- 1. Ponuditelj mora dokazati da ima plaćene sve dospjele porezne obveze i obveze za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Administrativni podaci
Datum slanja objave: 19.11.2024.
Rok za dostavu ponuda: 02.12.2024. - 15:00
Minimalni rok valjanosti ponude u danima: 30
Ponude se zaprimaju elektroničkim putem.
Datum i vrijeme otvaranja ponuda: 02.12.2024. - 15:00
Otvaranje ponuda je dostupno ponuditeljima putem EOJN: DA
Otvaranje ponuda je javno dostupno putem EOJN: DA