Dokumentacija o nabavi
Dio II b Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
23/2024 - Izrada graDevinskog projekta obnove dvorca Poznanovec
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Izrada graDevinskog projekta obnove dvorca Poznanovec
Evidencijski broj nabave: 23/2024
SadrE>aj i naD in izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridrE>avati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaDuje te se moE>e preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
ElektroniD ka ponuda mora sadrE>avati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili viE!e njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troE!kovnik
- TroE!kovnik naruD itelj prilaE>e dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troE!kovnik i uD itati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeriD kih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroniD ke ponude te se traE>eni dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaE>e ponudi.
Dokumentacija / dokazi za kriterija za odabir ponude /odgovori na opisne kriterije
- Izjava struD njaka s jasno navedenim specifiD nim iskustvom struD njaka.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu (EUR): 1.800,00 (detalji dalje u dokumentaciji)
NaD in dostave
Ponuda se dostavlja elektroniD kim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroniD kim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naruD itelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izraDuje na naD in da D ini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne moE>e biti izraDena na naD in da D ini cjelinu, onda se izraDuje u dva ili viE!e dijelova.
Ukoliko pri elektroniD koj dostavi ponude iz tehniD kih razloga nije moguDe sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naruD itelj prihvaDa dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektroniD ki ili dijelova za D iju su izradu, zbog specifiD nosti predmeta nabave nuE>ni posebni formati dokumenata koji nisu podrE>ani kroz opDe dostupne aplikacije ili dijelova za D iju su obradu, zbog specifiD nosti predmeta nabave, nuE>ni posebni formati dokumenata obuhvaDeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.
TakoDer, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su vaE>eDi samo u izvorniku, ako ih elektroniD kim sredstvom nije moguDe dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.
U sluD aju kada ponuditelj uz elektroniD ku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja odreDene dokumente koji ne postoje u elektroniD kom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznaD iti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrE>i sve podatke s dodatkom b dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojenob . Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno naruD itelju ili poE!tanskom poE!iljkom na adresu naruD itelja, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznaD eno:
NaruD itelj: OpDina BedekovD ina
Trg Ante StarD eviDa 4, 49221 BedekovD ina
Izrada graDevinskog projekta obnove dvorca Poznanovec
23/2024
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
NE OTVARAJ
na poleDini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata
(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navoDenje svih D lanova zajednice)
Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.
U sluD aju da naruD itelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene E>albe na dokumentaciju ili poniE!ti postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u meDuvremenu dostavljene elektroniD ki, EOJN RH De trajno onemoguDiti pristup tim ponudama D ime De se osigurati da nitko nema uvid u sadrE>aj dostavljenih ponuda. U sluD aju da se postupak nastavi, ponuditelji De morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili opDeg akta odreDene podatke oznaD iti tajnom, ukljuD ujuDi tehniD ke ili trgovinske tajne te povjerljive znaD ajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke oznaD io tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci oznaD eni tajnima. Gospodarski subjekt duE>an je na zahtjev naruD itelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci oznaD eni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije oznaD iti tajnom: cijenu ponude, troE!kovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju oznaD iti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj moE>e izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u sluD aju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem D lanka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od D etiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehniD kih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teD e dok traje nedostupnost, a naruD itelj De produljiti rok za dostavu sukladno D lanku 240. ZJN 2016. Detaljne upute naD ina elektroniD ke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuE!tene.
NaD in odreDivanja cijene ponude
Cijena ponude piE!e se brojkama u apsolutnom iznosu.
Ponuditelji su duE>ni ponuditi, tj. upisati jediniD
nu cijenu i ukupnu cijenu za svaku stavku troE!kovnika, na naD
in kako je to odreDeno u troE!kovniku te cijenu ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om, a iznos PDV-a se izraD
unava zasebno.
Cijenu ponude D
ini zbroj svih stavki bez poreza na dodanu vrijednost u kojoj moraju biti uraD
unati svi troE!kovi, popusti, opDi rizici, obveze i odgovornosti koje su odreDene ovom Dokumentacijom o nabavi.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave osloboDen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troE!kovniku, na mjesto predviDeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao E!to je upisan na mjestu predviDenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviDeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
JediniD na cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne moE>e koristiti pravo na pretporez, naruD itelj De usporeDivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili viE!e valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naruD itelj De odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Bodovi De se izraD unavati na E!est decimala.
Ukupan broj bodova za svaku ponudu naruD itelj De izraD unati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj moE>e ostvariti je: 100
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrDuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za odreDivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.
Cijena:
| Naziv kriterija | Relativni znaD aj |
|---|---|
| Cijena | 80 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Relativni znaD aj |
|---|---|
| SpecifiD no iskustvo struD njaka - Broj izvrE!enih usluga istih ili sliD nih predmetu nabave. | 20 |
Kriterij: Cijena
Detaljni opis:
Maksimalan broj bodova koji svaka ponuda moE>e ostvariti u okviru ovog kriterija je 80 bodova s tim da najniE>a cijena ostvaruje najveDi broj bodova.
Kriterij: SpecifiD no iskustvo struD njaka - Broj izvrE!enih usluga istih ili sliD nih predmetu nabave.
Detaljni opis
SpecifiD no iskustvo struD njaka koji De biti angaE>irani za izvrE!enje usluge: broj referentnih izvrE!enih usluga izrade graDevinskih projekata obnove, rekonstrukcije ili sanacije objekata javne ili druE!tvene namjene koji su pojedinaD no zaE!tiDena nepokretna kulturna dobra ili u zoni zaE!tite u svojstvu glavnog ili ovlaE!tenog projektanta. Za izvrE!enje predmeta nabave moE>e biti angaE>irano viE!e struD njaka koji imaju potrebno specifiD no iskustvo.
Dokazi potrebni za provjeru
Izjava struD
njaka s jasno navedenim specifiD
nim iskustvom struD
njaka. Podaci koje struD
njak navodi u izjavi moraju biti potpuni, odnosno moraju biti takvi da NaruD
itelj moE>e utvrditi na E!to se steD
eno iskustvo odnosi (podaci o projektu, opis projekta, njegovo trajanje, vrijednost projekta, opis posla/uloge struD
njaka u projektu te podaci o drugoj ugovornoj strani koji su NaruD
itelju potrebni kako bi mogao, u sluD
aju potrebe, provjeriti podatke navedene u izjavi.
Ukoliko ponuditelj planira angaE>irati viE!e struD
njaka koji su radili zajedno na istom projektu, u postupku ocjene ponuda takav sluD
aj boduje se kao jedan izvrE!eni projekt.
Ukoliko ponuditelj nema specifiD
no iskustvo, po ovom kriteriju ostvaruje 0 bodova.
Gospodarski subjekt De vrijednost kriterija izraziti numeriD ki
Jezik i pismo na kojem se izraDuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajuDom dokumentacijom izraDuje na hrvatskom jeziku i latiniD nom pismu (iznimno je moguDe navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti meDunarodno priznat izriD aj, odnosno tzv. internacionalizme, tuDe rijeD i i prilagoDenice). TakoDer iznimno, dio popratne dokumentacije moE>e biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
U sluD ajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaE!tenog sudskog tumaD a) ostavlja dvojbe i nejasnoDe koje onemoguDavaju naruD itelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odluD noj D injenici, naruD itelj De zatraE>iti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaE!tenog sudskog tumaD a za jezik s kojeg je prijevod izvrE!en.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 40 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traE>eno DON-om), naruD itelj De prije odabira zatraE>iti produE>enje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju De se dati primjereni rok, ne kraDi od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviDeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U sluD aju da ponuditelj produE>i rok valjanosti ponude, obvezan je produE>iti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.
Ostale odredbe
Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi
Zainteresirani gospodarski subjekti imaju moguDnost tijekom roka za dostavu ponuda obiDi lokaciju i upoznati se s postojeDim stanjem kako bi za sebe i na vlastitu odgovornost prikupili sve informacije koje su potrebne za izradu ponude i preuzimanje ugovorne obveze. Ponuditelju se preporuD
a upoznati se s lokacijom, jer iz razloga nepoznavanja lokacije neDe imati pravo na kasniju izmjenu svoje ponude (nakon isteka roka za dostavu ponuda) ili bilo koje druge odredbe iz ove Dokumentacije o nabavi.
Obilazak lokacije moguD je svakim radnim danom od 9:00 do 12:00 sati, uz prethodnu najavu najmanje 24 sata unaprijed na mail info@bedekovcina.hr..
Ukoliko ponuditelj ne obiDe lokaciju koja se odnosi na predmet ovog postupka nabave, smatrat De se da je prije davanja ponude i ugovaranja radova obiE!ao i detaljno pregledao lokaciju (dvorac za koji se izraDuje graDevinski projekt obnove) i okolinu, da je u svemu prouD
io ovu Dokumentaciju o nabavi zajedno s TroE!kovnikom, da je upoznat sa svim potrebnim podacima koji utjeD
u na izvrE!enje usluge te da je na osnovu svega toga podnio svoju ponudu.
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je duE>an kao jamstvo za ozbiljnost ponude dostaviti bjanko zaduE>nicu, zaduE>nicu ili bankovnu garanciju u ukupnom iznosu od 1.800,00 eura. Umjesto navedenog, ponuditelj moE>e kao jamstvo za ozbiljnost ponude dati novD
ani polog u traE>enom iznosu koji se uplaDuje na raD
un NaruD
itelja.
Trajanje jamstva za ozbiljnost ponude je najmanje 30 dana dulje od roka valjanosti ponude.
Iznos jamstva (EUR): 1.800,00
NovD ani polog
Gospodarski subjekt moE>e umjesto traE>enog sredstva jamstva dati novD ani polog u traE>enom iznosu.
Podaci za uplatu novD anog pologa
Naziv primatelja: OPDINA BEDEKOVDINA
IBAN primatelja: HR8923600001801100006
SWIFT CODE: ZABAHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 9016-OIB
Opis plaDanja: polog - jamstvo za ozbiljnost ponude b 23/2024
U sluD aju da ponuditelj uplaDuje novD ani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaE>e / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaDanju pologa, naruD itelj provjerava izvrE!enje uplate na raD unu naruD itelja.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt moE>e dostaviti jamstvo koje je duE>e od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Odabrani je ponuditelj duE>an prilikom sklapanja ugovora o javnoj nabavi NaruD
itelju dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u protivnom NaruD
itelj naplaDuje jamstvo za ozbiljnost ponude.
Jamstvo za uredno izvrE!enje ugovora dostavlja se u obliku bjanko zaduE>nice, zaduE>nice ili bankovne garancije s rokom valjanosti 30 dana dulje od roka za izvrE!enje ugovora.
Jamstvo se dostavlja u iznosu od 10% ukupne vrijednosti ugovora o javnoj nabavi bez PDV-a.
U sluD
aju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za uredno ispunjenje ugovora moE>e dostaviti jedan D
lan zajednice u punom iznosu ili viE!e D
lanova zajednice s time da u zbroju moraju predstavljati traE>eni iznos od 10% ukupne vrijednosti ugovora o javnoj nabavi bez PDV-a.
NovD ani polog
Gospodarski subjekt moE>e umjesto traE>enog sredstva jamstva dati novD ani polog u traE>enom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda je: 19.12.2024 09:00:00
Otvaranje ponuda se vrE!i elektroniD kim putem na EOJN, dok se fiziD ki dijelovi ponuda otvaraju na sljedeDoj lokaciji: OpDina BedekovD ina, Trg Ante StarD eviDa 4, 49221 BedekovD ina
Otvaranje ponuda odrE>at De se: 19.12.2024 09:00:00
Podaci o ovlaE!tenim osobama i postupku otvaranja: Ponude otvaraju najmanje dva D
lana struD
nog povjerenstva za javnu nabavu.
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlaE!teni predstavnici ponuditelja i druge osobe. OvlaE!teni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaE!tenje predati D
lanovima struD
nog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda.
Sukladno D
lanku 282. stavku 8. ZJN-a, pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo D
lanovi struD
nog povjerenstva za javnu nabavu i ovlaE!teni predstavnici ponuditelja.
OvlaE!teni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaE!tenje predati D
lanovima struD
nog povjerenstva neposredno prije javnog otvaranja ponuda. OvlaE!tenje mora biti potpisano od strane ovlaE!tene osobe ponuditelja i ovjereno peD
atom, a ukoliko je ovlaE!tena osoba na otvaranju ponuda, duE>na je umjesto ovlaE!tenja donijeti kopiju rjeE!enja o registraciji / obrtnicu i kopiju identifikacijskog dokumenta te iste predati prisutnim D
lanovima struD
nog povjerenstva.
Uradci ili dokumenti koji De se nakon zavrE!etka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima
NaruD itelj vraDa ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude najkasnije u roku od deset dana od dana sklapanja ugovora o javnoj nabavi odnosno dostave jamstva za uredno izvrE!enje ugovora o javnoj nabavi, a pohranjuje presliku jamstva.
Uvjeti za izvrE!enje ugovora
Gospodarski subjekt obvezan je u ponudi naznaD iti imena i odgovarajuDe struD ne kvalifikacije osoblja koje De biti odgovorno za izvrE!enje ugovora o javnoj nabavi.
Ugovor o javnoj nabavi sklapa se s ponuditeljem D ija je ponuda odabrana kao najpovoljnija, a koji je dokazao svoju sposobnost i ispunio traE>ene uvjete iz Dokumentacije.
Ugovorne strane sklapaju ugovor o javnoj nabavi u pisanom obliku u roku od 30 dana od dana izvrE!nosti odluke o odabiru.
Navod o primjeni trgovaD kih obiD aja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovaD ki obiD aji (uzance).
Rok za donoE!enje odluke o odabiru ili poniE!tenju
Rok za donoE!enje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donoE!enje odluke o poniE!tenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poniE!tenje postupka.
Rok, naD in i uvjeti plaDanja
U skladu sa Zakonom o elektroniD
kom izdavanju raD
una u javnoj nabavi (Narodne novine broj 94/2018) NaruD
itelj De zaprimati, obraDivati i plaDati iskljuD
ivo e-raD
une sukladne EU normi (2014/55/EU).
Ispostavljeni raD
un NaruD
itelj De platiti u roku od 30 dana po njegovu primitku
Predujam, kao i traE>enje sredstva osiguranja plaDanja je iskljuD
eno.
NaruD itelj De neposredno plaDati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvrE!io, osim ako ugovaratelj dokaE>e da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora veD podmirene. Ugovaratelj mora svom raD unu ili situaciji priloE>iti raD une ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Rok za izjavljivanje E>albe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa E>albenog tijela
Rok za izjavljivanje E>albe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadrE>aj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadrE>aj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadrE>aj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuE!tanje naruD
itelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objaE!njenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
E=alitelj koji je propustio izjaviti E>albu u odreDenoj fazi nema pravo na E>albu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci E>albenog tijela
Naziv: DrE>avna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroniD ke poE!te: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/