Obavijest o nadmetanju
Javni naručitelj - Direktiva 2014/24/EU
39/25 - Izgradnja i opremanje dječjeg igrališta u Križanču
Naručitelj
Podaci o naručitelju
Službeni naziv: OPĆINA BEDEKOVČINA
Nacionalni registracijski broj (OIB): 33523559931
Vrsta naručitelja: Tijelo koje se uređuje javnim pravom, koje nadzire središnje tijelo državne uprave
Glavna djelatnost: Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge
Adrese
Poštanska adresa: Trg Ante Starčevića 4
Poštanski broj: 49221
Mjesto: Bedekovčina
NUTS kod: HR064 - Krapinsko-zagorska županija
Država: Hrvatska
Služba/Osoba za kontakt: Petra Hohnjec
E-pošta: info@bedekovcina.hr
Telefon: 049 213963
Internetska adresa: https://www.bedekovcina.hr/
Adresa profila Kupca: https://www.bedekovcina.hr/
Komunikacija
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan dati odgovor, dodatne informacije i objašnjenja bez odgode, a najkasnije tijekom četvrtog (4) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje / dostavu ponuda, staviti na raspolaganje na isti način i na istim internetskim stranicama kao i osnovnu dokumentaciju, bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen najkasnije tijekom šestog (6) dana prije roka određenog za dostavu zahtjeva za sudjelovanje, odnosno za dostavu ponuda.
Dokumentacija o nabavi
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.hr/
Način predaje ponude ili zahtjeva za sudjelovanjem
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na (URL): https://eojn.hr/
Postupak nabave
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Izgradnja i opremanje dječjeg igrališta u Križanču
Opis postupka: Izgradnja i opremanje dječjeg igrališta u Križanču.
Evidencijski broj nabave: 39/25
Vrsta postupka: Otvoreni postupak
Namjena
Vrsta ugovora: Radovi
CPV Oznaka: 45112723, Radovi krajobraznog uređenja igrališta
Procijenjena vrijednost
Procijenjena vrijednost bez poreza: 66.394,50 EUR
Opći podaci
Pravna osnova
Direktiva: 2014/24/EU
Obvezno navođenje imena i stručnih kvalifikacija osoba zaduženih za izvršenje ugovora
Nabava je pogodna za male i srednje poduzetnike
Nabava je obuhvaćena sporazumom o javnoj nabavi (GPA)
Uvjeti pristupačnosti: U obzir su uzeti uvjeti pristupačnosti za osobe s invaliditetom
Opis postupka
Naručitelj sklapa s odabranim ponuditeljem ugovor o javnoj nabavi.
Prihvaćaju se elektronički računi
Rok, način i uvjeti plaćanja: Ponuditelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo e-račun.
Obračun i naplata izvršenih radova obavit će se nakon zaprimljenog e-računa od strane Naručitelja, a sve temeljem jediničnih cijena iz ponudbenog troškovnika i stvarno izvršenih radova
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio e-računa platiti ponuditelju/članu zajednice gospodarskih subjekata u roku 30 (trideset) dana od dana primitka e-računa koji sadrži sve tražene elemente.
Podaci o vrsti, sadržaju i rokovima jamstva za ozbiljnost ponude: Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s važećim Pravilnicima, bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22, 155/23), s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažurnih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, u skladu s ovom Dokumentacijom o nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, traženo jamstvo za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član zajednice za sve ili svaki član zajednice može dostaviti jamstvo za svoj dio garancije.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom slučaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektroničkim sredstvima komunikacije.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno novčani polog u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno dostave jamstva za uredno izvršenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Osnove za isključenje
Osnove povezane s kaznenim presudama
Sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji
Korupcija
Prijevara
Kaznena djela terorizma ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima
Pranje novca ili financiranje terorizma
Rad djece i drugi oblici trgovanja ljudima
Osnove povezane s plaćanjem poreza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Plaćanje poreza
Plaćanje obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje
Stečaj, nesposobnost za plaćanje, prezaduženost, likvidacija i drugo
Stečaj
Nesolventnost
Imovinom subjekta upravlja stečajni upravitelj
Nagodba s vjerovnicima
Suspendirane poslovne aktivnosti
Situacije istovrsne stečaju prema nacionalnim zakonima
Obavljanje profesionalne djelatnosti
- Upis u registar
Tehnička i stručna sposobnost
Popis radova
Tehnički stručnjaci ili tijela - izvođenje radova
Predmet nabave/grupe
Predmet nabave
Naziv predmeta / Grupe: Izgradnja i opremanje dječjeg igrališta u Križanču
Opis nabave: Izgradnja i opremanje dječjeg igrališta u Križanču.
Ovaj projekt je sufinanciran od strane Ministarstva demografije i useljeništva u okviru Poziva za dodjelu bespovratnih sredstava pod nazivom "Dostupnost kvalitetnih i priuštivih sadržaja za djecu u lokalnim zajednicama kroz opremanje i uređenje igrališta za djecu"
Namjena
CPV Oznaka: 45112723, Radovi krajobraznog uređenja igrališta
Dodatna CPV oznaka: 45112723, Radovi krajobraznog uređenja igrališta
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja
Mjesto izvršenja: Križanče 20B, Bedekovčina, k.č.br.1441/4 k.o.Mirkovec
NUTS kod: HR064 - Krapinsko-zagorska županija
Trajanje ugovora
Rok završetka izvršenja je 3 mjeseci.
Okvirni planirani datum početka: 08.07.2025.
Opcije obnavljanja
Ovaj ugovor nije podložan obnavljanju.
Vrijednosti ugovora
Procijenjena vrijednost bez PDV-a: 66.394,50 EUR
Opći podaci o predmetu nabave/grupi
Nije dopušteno podnošenje varijanti ponude
Ne koristi se elektronički katalog
Nabava nije povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije
Kriterij za odabir ponude
Cijena:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Cijena | 80 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Značaj |
|---|---|
| Jamstveni rok | 20 |
Administrativni podaci
Datum slanja objave
Datum: 04.06.2025.
Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 25.06.2025. Vrijeme: 09:00
Elektronička dostava je obavezna.
Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u danima: 60
Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 25.06.2025. Vrijeme: 09:00
Mjesto : Općina Bedekovčina, Trg Ante Starčevića 4, Bedekovčina
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja:
Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati prije otvaranja ponuda.
Jezik
Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
- HR - Hrvatski
Postupci pravne zaštite
Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Ulica grada Vukovara 23/V
Poštanski broj: 10000
Mjesto: Zagreb
Država: Hrvatska
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/
Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupak pravne zaštite
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.