Dokumentacija o nabavi

Dio II – Upute za ponuditelje


PODACI O PONUDI

52/25 - Sanacija cesta na području Općine Bedekovčina

Podaci o postupku nabave

Naziv postupka nabave: Sanacija cesta na području Općine Bedekovčina

Evidencijski broj nabave: 52/25

Sadržaj i način izrade

Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi

Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:

Način dostave

Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.

Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.

Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.

Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.

U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili poštanskom pošiljkom, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:


OPĆINA BEDEKOVČINA

Trg Ante Starčevića 4, 49221 Bedekovčina

Sanacija cesta na području Općine Bedekovčina

52/25

Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno

NE OTVARAJ


na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:


Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata

(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)


Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.

U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.

Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata

Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.

Izmjena ponude i odustajanje od ponude

U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.

Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH

Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute

Odredbe o ponudi

Varijante ponude

Varijante ponude nisu dopuštene.

Način određivanja cijene ponude

Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu.

Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jediničnu cijenu i ukupnu cijenu za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku te cijenu ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om, a iznos PDV-a se izračunava zasebno.

Cijenu ponude čini zbroj svih stavki bez poreza na dodanu vrijednost u kojoj moraju biti uračunati svi troškovi, popusti, opći rizici, obveze i odgovornosti koje su određene ovom Dokumentacijom o nabavi.

Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.

Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.

Valuta ponude

Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).

Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija

Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).

S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.

Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.

Bodovi će se izračunavati na šest decimala.

Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.

Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100

Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete

Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.

Cijena:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Cijena80

Kvaliteta:

Naziv kriterijaRelativni značaj
Jamstveni rok20

Kriterij: Jamstveni rok

Detaljni opis

Duljina jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka. Naručitelj određuje da je najmanji mogući ponuđeni jamstveni rok 24 mjeseca, a najdulji 60 mjeseci.

Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički

Jedinica mjere: mjesec

Ponuđena vrijednost se mora izraziti kao: Cijeli broj

Naručitelj je ograničio najviši dozvoljeni iznos za kriterij 60,00

Naručitelj je ograničio najniži dozvoljeni iznos za kriterij 24,00

Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio

Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.

U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.

Rok valjanosti ponude

Rok valjanosti ponude je 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.

Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.

U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.

Ostale odredbe

Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi

Gospodarskim subjektima preporuča se pregled lokacije, o svom vlastitom trošku te prikupljanje svih potrebnih podataka za izradu ponude.
Svaki zainteresirani gospodarski subjekt može zatražiti od Naručitelja posjet lokaciji svakim radnim danom od 8:00 do 12:00 sati, uz prethodnu najavu najmanje 24 sata unaprijed na mail info@bedekovcina.hr.
Gospodarski subjekti nisu obvezni pregledati lokaciju gradilišta za potrebe izrade ponude.

Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva

Jamstvo za ozbiljnost ponude

Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s važećim Pravilnicima, bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno odredbi članka 29. stavka 2. Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/22, 156/22, 155/23), s rokom valjanosti koji ne smije biti kraći od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažurnih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.

Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, u skladu s ovom Dokumentacijom o nabavi.

U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, traženo jamstvo za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član zajednice za sve ili svaki član zajednice može dostaviti jamstvo za svoj dio garancije. Ako jamstvo dostavlja jedan član zajednice gospodarskih subjekata za sve, dužnik može biti bilo koji član zajednice, dok ostali članovi zajednice moraju biti navedeni kao jamci platci (Na obrascu zadužnice i bjanko zadužnice na drugoj stranici omogućen je upis jamaca plataca i stoji izjava jamca platca: „da je suglasan da se radi naplate tražbine vjerovnika iz te zadužnice/bjanko zadužnice zaplijene svi njegovi računi kod banaka, te da se novac s tih računa, u skladu s izjavom sadržanom u zadužnici/bjanko zadužnici, izravno s računa isplate vjerovniku/isplaćuje vjerovniku.“).

Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom slučaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektroničkim sredstvima komunikacije.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno novčani polog u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno dostave jamstva za uredno izvršenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.

Iznos jamstva (EUR): 4.000,00

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Podaci za uplatu novčanog pologa

Naziv primatelja: Općina Bedekovčina

IBAN primatelja: HR8923600001801100006

SWIFT CODE: ZABAHR2X

Model: 68

Poziv na broj: 9016-OIB ponuditelja

Opis plaćanja: obavezno navesti evidencijski broj otvorenog postupka

U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.

Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi

Temeljem članka 214. stavak 1. točka 2. i članka 215. stavak 3. ZJN 2016 odabrani ponuditelj obvezan je dostaviti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u roku od 10 (deset) dana od dana potpisa ugovora o javnoj nabavi.

Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza dostavlja se u obliku zadužnice, bjanko zadužnice ili bankarske garancije koja mora biti plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta), bezuvjetna i neopoziva, u iznosu 10% od vrijednosti ugovora bez poreza na dodanu vrijednost ili uplatom novčanog pologa u korist računa Naručitelja, s rokom važenja do isteka ugovora.

U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, traženo jamstvo za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član zajednice za sve ili svaki član zajednice može dostaviti jamstvo za svoj dio garancije.

Umjesto jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi u obliku bankarske garancije, ponuditelj može dati novčani polog u traženom iznosu u korist računa Naručitelja, sukladno podacima navedenim u ovoj Dokumentaciji o nabavi.

Ako jamstvo za uredno ispunjenje ugovora odnosno novčani polog ne bude naplaćeno, Naručitelj će ga vratiti odabranom ponuditelju nakon isteka ugovora i izvršenja svih ugovorenih obveza i nakon dostave jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku.

Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, Naručitelj će pristupiti raskidu ugovora i aktiviranju jamstva za ozbiljnost ponude.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku

Za otklanjanje nedostataka koji bi se eventualno mogli pojaviti u jamstvenom roku, a za slučaj da se ne ispuni obveza otklanjanja nedostataka ili se ne naknadi nastala šteta, odabrani ponuditelj se obvezuje da će Naručitelju prije isteka jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi, a najkasnije 10 dana nakon okončanog obračuna i primopredaje nakon obavijesti da su radovi završeni, zajedno s dostavom kompletne dokumentacije, predati jamstvo za otklanjanje nedostataka i naknade nastale štete, u obliku zadužnice, bjanko zadužnice ili bankarske garancije koja mora biti plativa na prvi poziv, bez prava prigovora (protesta), bezuvjetna i neopoziva, na rok od minimalno trajanju jamstvenom roku koji je ponuditelj ponudio sukladno kriteriju ekonomski najpovoljnije ponude kao jamstvo na izvedene radove, u visini 10% izvedenih radova bez PDV-a.

U slučaju da jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi ističe prije nego se stvore uvjeti za predaju jamstva za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, odabrani ponuditelj je dužan o svom trošku produljiti valjanost jamstva za uredno ispunjenje ugovora minimalno 30 dana prije isteka istog na način da isto ima dovoljno trajanje da se izvrši primopredaja i okončani obračun odnosno nakon obavijesti da su radovi završeni, zajedno s dostavom kompletne dokumentacije. U slučaju da odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku ili ne produlji jamstvo za uredno ispunjenje ugovora kako je gore navedeno, Naručitelj je ovlašten naplatiti jamstvo za uredno ispunjenje ugovora.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku može dostaviti svaki član zajednice za svoj dio garancije ili jedan od članova.

Po isteku ponuđenog jamstvenog roka na izvedene radove Naručitelj se obvezuje vratiti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku odabranom ponuditelju, ukoliko ne nastupe okolnosti za aktiviranje iste.
Ukoliko odabrani ponuditelj ne dostavi jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, Naručitelj će pristupiti raskidu ugovora i aktiviranju jamstva za uredno ispunjenje ugovora.

Novčani polog

Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.

Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda

Rok za dostavu ponuda je: 25.06.2025 09:30:00

Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Općina Bedekovčina, Trg Ante Starčevića 4, Bedekovčina

Otvaranje ponuda održat će se: 25.06.2025 09:30:00

Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja na javnom otvaranju ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.

Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje potpisano od strane zakonskog zastupnika ponuditelja i ovjereno pečatom, ukoliko je primjenjivo, predati članovima stručnog povjerenstva za javnu nabavu neposredno prije javnog otvaranja ponuda, a ukoliko je zakonski zastupnik prisutan na otvaranju ponuda dužan je sa sobom ponijeti rješenje o registraciji/obrtnicu i identifikacijski dokument te iste predočiti članovima stručnog povjerenstva za javnu nabavu Naručitelja na uvid.

Uradci ili dokumenti koji će se nakon završetka postupka javne nabave vratiti ponuditeljima

Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno novčani polog u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno dostave jamstva za uredno izvršenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.

Uvjeti za izvršenje ugovora

Gospodarski subjekt obvezan je u ponudi naznačiti imena i odgovarajuće stručne kvalifikacije osoblja koje će biti odgovorno za izvršenje ugovora o javnoj nabavi.

Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).

Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju

Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.

Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.

Rok, način i uvjeti plaćanja

Ponuditelj je obvezan prema Naručitelju poslati isključivo e-račun.
Obračun i naplata izvršenih radova obavit će se nakon zaprimljenog e-računa od strane Naručitelja, a sve temeljem jediničnih cijena iz ponudbenog troškovnika i stvarno izvršenih radova
Naručitelj se obvezuje ovjereni neprijeporni dio e-računa platiti ponuditelju/članu zajednice gospodarskih subjekata u roku 30 (trideset) dana od dana primitka e-računa koji sadrži sve tražene elemente.

Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.

Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela

Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

Podaci žalbenog tijela

Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave

Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb

Telefon: +385 14559930

Telefaks: +385 14559933

Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr

Internet stranica: https://www.dkom.hr/