Dokumentacija o nabavi
Dio II – Upute za ponuditelje
PODACI O PONUDI
46/25 - Oprema (igrala) za vanjski dio vrtića
Podaci o postupku nabave
Naziv postupka nabave: Oprema (igrala) za vanjski dio vrtića
Evidencijski broj nabave: 46/25
Sadržaj i način izrade
Pri izradi ponude ponuditelj se mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz Dokumentacije o nabavi te ne smije mijenjati ni nadopunjavati tekst Dokumentacije o nabavi. Dokumentacija o nabavi se ne naplaćuje te se može preuzeti u cijelosti na internetskoj stranici: Dokumentacija o nabavi
Elektronička ponuda mora sadržavati najmanje:
Uvez ponude
Popunjeni eESPD obrazac (ili više njih, ako je primjenjivo)
Popunjen troškovnik
- Troškovnik naručitelj prilaže dokumentaciji o nabavi za predmet / grupu. Ponuditelj mora popuniti troškovnik i učitati ga prilikom pripreme ponude na EOJN.
Vrijednosti kriterija za odabir ponude
- Unos numeričkih vrijednosti kriterija za odabir sastavni je dio popunjavanja elektroničke ponude te se traženi dokument Podaci - vrijednosti kriterija za odabir generira putem EOJN i prilaže ponudi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude u iznosu (EUR): 1.000,00 (detalji dalje u dokumentaciji)
Ostali dokumenti:
Opis:
- Popis glavnih isporuka robe
Pojedinosti i upute:
- Naručitelj kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti traži mjeru dokazane stručne i tehničke prakse ponuditelja po obimu i složenosti, istim ili sličnim, isporukama roba što je po Naručiteljevoj procjeni dokaz da će ponuditelj kvalitetno i u zadanim rokovima izvršiti predmetnu nabavu.
Gospodarski subjekt mora dokazati da ima iskustvo potrebno za izvršenje ugovora odnosno da je uredno izvršio iste ili slične isporuke robe kao predmet nabave u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave (2025) i tijekom 3 (tri) godine koje prethode toj godini (2024., 2023. i 2022.) i to najmanje 1, a najviše 3 zbrojeno.
- Naručitelj kao dokaz tehničke i stručne sposobnosti traži mjeru dokazane stručne i tehničke prakse ponuditelja po obimu i složenosti, istim ili sličnim, isporukama roba što je po Naručiteljevoj procjeni dokaz da će ponuditelj kvalitetno i u zadanim rokovima izvršiti predmetnu nabavu.
Način dostave
Ponuda se dostavlja elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH. Sukladno ZJN 2016. smatra se da ponuda dostavljena elektroničkim sredstvima komunikacije putem EOJN RH obvezuje ponuditelja u roku valjanosti ponude neovisno o tome je li potpisana ili nije te da naručitelj ne smije odbiti takvu ponudu samo zbog tog razloga.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva ili više dijelova.
Ukoliko pri elektroničkoj dostavi ponude iz tehničkih razloga nije moguće sigurno povezivanje svih dijelova ponude, naručitelj prihvaća dostavu u papirnatom obliku onih dijelova ponude koji se zbog svog oblika ne mogu dostaviti elektronički ili dijelova za čiju su izradu, zbog specifičnosti predmeta nabave nužni posebni formati dokumenata koji nisu podržani kroz opće dostupne aplikacije ili dijelova za čiju su obradu, zbog specifičnosti predmeta nabave, nužni posebni formati dokumenata obuhvaćeni shemama licenciranih prava zbog kojih nisu dostupni za izravnu uporabu.
Također, ponuditelji u papirnatom obliku, u roku za dostavu ponuda, dostavljaju dokumente drugih tijela ili subjekata koji su važeći samo u izvorniku, ako ih elektroničkim sredstvom nije moguće dostaviti u izvorniku, poput jamstva za ozbiljnost ponude.
U slučaju kada ponuditelj uz elektroničku dostavu ponuda u papirnatom obliku dostavlja određene dokumente koji ne postoje u elektroničkom obliku, ponuditelj ih dostavlja u zatvorenoj omotnici na kojoj je obvezan naznačiti na koji postupak javne nabave i na koju ponudu se odvojeni dokumenti odnose te takva omotnica sadrži sve podatke s dodatkom „dio/dijelovi ponude koji se dostavlja/ju odvojeno“. Zatvorenu omotnicu s dijelom/dijelovima ponude ponuditelj predaje neposredno ili poštanskom pošiljkom, u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:
Općina Bedekovčina
Trg Ante Starčevića 4, 49221 Bedekovčina
Oprema (igrala) za vanjski dio vrtića
46/25
Dio/dijelovi ponude koji se dostavljaju odvojeno
NE OTVARAJ
na poleđini ili u gornjem lijevom kutu omotnice:
Naziv i adresa ponuditelja / zajednice gospodarskih subjekata
(kod zajednice gospodarskih subjekata obvezna je naznaka da se radi o zajednici i navođenje svih članova zajednice)
Ponuditelj sam snosi rizik eventualnog gubitka, odnosno nedostavljanja odvojenog dijela/dijelova ponude/ZZS-a u papirnatom obliku.
U slučaju da naručitelj zaustavi postupak javne nabave povodom izjavljene žalbe na dokumentaciju ili poništi postupak javne nabave prije isteka roka za dostavu ponuda, za sve ponude koje su u međuvremenu dostavljene elektronički, EOJN RH će trajno onemogućiti pristup tim ponudama čime će se osigurati da nitko nema uvid u sadržaj dostavljenih ponuda. U slučaju da se postupak nastavi, ponuditelji će morati ponovno dostaviti svoje ponude.
Tajnost dokumentacije gospodarskih subjekata
Gospodarski subjekt u postupku javne nabave smije na temelju zakona, drugog propisa ili općeg akta određene podatke označiti tajnom, uključujući tehničke ili trgovinske tajne te povjerljive značajke ponuda. Ako je gospodarski subjekt neke podatke označio tajnima, obvezan je navesti pravnu osnovu na temelju koje su ti podaci označeni tajnima. Gospodarski subjekt dužan je na zahtjev naručitelja dostaviti akt/akte koji/koje su naveli kao pravnu osnovu temeljem koje su podaci označeni tajnima, a sve radi provjere postojanja pravne osnove. Gospodarski subjekt ne smije označiti tajnom: cijenu ponude, troškovnik, katalog, podatke u vezi s kriterijima za odabir ponude, javne isprave, izvatke iz javnih registara te druge podatke koji se prema posebnom zakonu ili podzakonskom propisu moraju javno objaviti ili se ne smiju označiti tajnom.
Izmjena ponude i odustajanje od ponude
U roku za dostavu ponude ponuditelj može izmijeniti svoju ponudu ili od nje odustati. Ako ponuditelj tijekom roka za dostavu ponuda mijenja ponudu, smatra se da je ponuda dostavljena u trenutku dostave posljednje izmjene ponude. Nakon isteka roka za dostavu ponuda, ponuda se ne smije mijenjati.
Postupanje u postupcima javne nabave u slučaju nedostupnosti EOJN RH
Temeljem članka 239. ZJN 2016, ako tijekom razdoblja od četiri sata prije isteka roka za dostavu ponuda zbog tehničkih ili drugih razloga na strani EOJN RH isti nije dostupan, rok za dostavu ne teče dok traje nedostupnost, a naručitelj će produljiti rok za dostavu sukladno članku 240. ZJN 2016. Detaljne upute načina elektroničke dostave ponude dostupne su na stranicama EOJN RH, na adresi: Upute
Odredbe o ponudi
Varijante ponude
Varijante ponude nisu dopuštene.
Način određivanja cijene ponude
Cijena ponude piše se brojkama u apsolutnom iznosu.
Ponuditelji su dužni ponuditi, tj. upisati jediničnu cijenu i ukupnu cijenu za svaku stavku troškovnika, na način kako je to određeno u troškovniku te cijenu ponude bez PDV-a i cijenu ponude s PDV-om, a iznos PDV-a se izračunava zasebno.
Cijenu ponude čini zbroj svih stavki bez poreza na dodanu vrijednost u kojoj moraju biti uračunati svi troškovi, popusti, opći rizici, obveze i odgovornosti koje su određene ovom Dokumentacijom o nabavi.
Ako ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost ili je predmet nabave oslobođen poreza na dodanu vrijednost, u ponudbenom listu i troškovniku, na mjesto predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
Jedinična cijena definirana je kao nepromjenjiva tijekom trajanja ugovora o javnoj nabavi.
Valuta ponude
Ponuditelj iskazuje cijenu ponude u eurima (EUR).
Kriterij za odabir ponude te relativni ponder kriterija
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda (ENP).
S obzirom na to da ne može koristiti pravo na pretporez, naručitelj će uspoređivati cijene ponuda s PDV-om.
Ako dvije ili više valjanih ponuda budu jednako rangirane prema kriteriju za odabir ponude, naručitelj će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Bodovi će se izračunavati na šest decimala.
Ukupan broj bodova za svaku ponudu naručitelj će izračunati zbrajanjem bodova koje je ista ostvarila po pojedinim kriterijima ekonomski najpovoljnije ponude.
Maksimalan broj bodova koji ponuditelj može ostvariti je: 100
Ekonomski najpovoljnija ponuda utvrđuje se na temelju: Cijene i kvalitete
Formula za određivanje ukupnog broja bodova opisana je u zasebnom dokumentu - Kriteriji za odabir ponude.
Cijena:
| Naziv kriterija | Relativni značaj |
|---|---|
| Cijena | 90 |
Kvaliteta:
| Naziv kriterija | Relativni značaj |
|---|---|
| Produženi jamstveni rok | 10 |
Kriterij: Produženi jamstveni rok
Detaljni opis
Naručitelj kao drugi kriterij određuje trajanje produženog jamstvenog roka za otklanjanje nedostataka (iznad propisano minimalno 24 mjeseca). Jamstveni rok označava vremensko razdoblje u kojem izvođač garantira kvalitetu izvedenih isporuka, materijala i funkcioniranje opreme. Minimalni rok jamstva je 24 mjeseca i taj rok nije kriterij za odabir ponude nego isključivo dodatno ponuđeni jamstveni rok. Ukupan jamstveni rok iznosi minimalna 24 mjeseca + dodatno ponuđeni jamstveni rok.
Gospodarski subjekt će vrijednost kriterija izraziti numerički
Jezik i pismo na kojem se izrađuje ponuda ili njezin dio
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu (iznimno je moguće navesti pojmove na stranom jeziku te koristiti međunarodno priznat izričaj, odnosno tzv. internacionalizme, tuđe riječi i prilagođenice). Također iznimno, dio popratne dokumentacije može biti i na nekom drugom jeziku, ako je tako dozvoljeno u drugim odredbama ove dokumentacije.
U slučajevima u kojima dostavljeni prijevod (koji ne mora biti ovjeren od ovlaštenog sudskog tumača) ostavlja dvojbe i nejasnoće koje onemogućavaju naručitelja da donese nedvojbenu odluku o nekoj odlučnoj činjenici, naručitelj će zatražiti od ponuditelja dostavu ovjerenog prijevoda od strane ovlaštenog sudskog tumača za jezik s kojeg je prijevod izvršen.
Rok valjanosti ponude
Rok valjanosti ponude je 45 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ukoliko tijekom postupka javne nabave istekne rok valjanosti ponude i jamstva za ozbiljnost ponude (ukoliko je traženo DON-om), naručitelj će prije odabira zatražiti produženje roka valjanosti ponude i jamstva od ponuditelja koji je podnio ekonomski najpovoljniju ponudu. U tu svrhu ponuditelju će se dati primjereni rok, ne kraći od pet (5) dana.
Ponuditelj upisuje rok valjanosti ponude na za to predviđeno mjesto pri upisu podataka u obrazac EOJN RH.
U slučaju da ponuditelj produži rok valjanosti ponude, obvezan je produžiti i valjanost jamstva za ozbiljnost ponude.
Ostale odredbe
Podaci o terminu obilaska lokacije ili neposrednog pregleda dokumenata koji potkrepljuju dokumentaciju o nabavi
Zainteresirani gospodarski subjekti, uz prethodnu najavu Naručitelju, imaju mogućnost obići mjesto (lokaciju koja se odnosi na predmet ovog postupka javne nabave) i upoznati se s postojećim stanjem kako bi za sebe i na vlastitu odgovornost prikupili sve informacije koje su potrebne za izradu ponude i preuzimanje ugovorne obveze. Troškove obilaska snosi ponuditelj.
Obilazak lokacije može se obaviti radnim danom u vremenu od 9:00 – 14:00 Kontakt osoba za dogovaranje termina obilaska lokacije je Petra Hohnjec, mail: info@bedekovcina.hr.
Vrsta, sredstvo i uvjeti jamstva
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u obliku zadužnice, bjanko zadužnice koja mora biti potvrđena kod javnog bilježnika i popunjena u skladu s važećim Pravilnicima ili bankarske garancije koja mora biti neopoziva, bezuvjetna i plativa na poziv.
Jamstvo za ozbiljnost ponude je jamstvo za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, nedostavljanja ažurnih popratnih dokumenata sukladno članku 263. ZJN 2016, neprihvaćanja ispravka računske greške, odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi, ili nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi.
Jamstvo za ozbiljnost ponude dostavlja se u izvorniku, odvojeno od elektroničke dostave ponude, u papirnatom obliku, u skladu s ovom Dokumentacijom o nabavi.
U slučaju zajednice gospodarskih subjekata, traženo jamstvo za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član zajednice za sve ili svaki član zajednice može dostaviti jamstvo za svoj dio garancije.
Jamstvo za ozbiljnost ponude mora biti dostavljeno prije isteka roka za dostavu ponuda te se u tom slučaju ponuda smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja ponude elektroničkim sredstvima komunikacije.
Naručitelj je obvezan vratiti ponuditeljima jamstvo za ozbiljnost ponude, odnosno novčani polog u roku od deset dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi odnosno dostave jamstva za uredno izvršenje ugovora o javnoj nabavi, a presliku jamstva obvezan je pohraniti.
Iznos jamstva (EUR): 1.000,00
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Podaci za uplatu novčanog pologa
Naziv primatelja: Općina Bededekovčina
IBAN primatelja: HR8923600001801100006
SWIFT CODE: ZABAHR2X
Model: HR68
Poziv na broj: 9016- OIB ponuditelja
Opis plaćanja: Obavezno navesti evidencijski broj postupka
U slučaju da ponuditelj uplaćuje novčani polog, dostavlja dokaz o uplati koji se prilaže / uvezuje u ponudu. Na temelju dostavljenog dokaza o plaćanju pologa, naručitelj provjerava izvršenje uplate na računu naručitelja.
Rok valjanosti jamstva za ozbiljnost ponude mora biti najmanje do isteka roka valjanosti ponude, a gospodarski subjekt može dostaviti jamstvo koje je duže od roka valjanosti ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora o javnoj nabavi
Odabrani ponuditelj s kojim će biti sklopljen ugovor o javnoj nabavi je obvezan najkasnije u roku od 10 dana od stupanja na snagu Ugovora, dostaviti Naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje Ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza u iznosu 10% (deset posto) od vrijednosti Ugovora (bez PDV-a) u obliku zadužnice, bjanko zadužnice ili bankarske garancije koja mora biti neopoziva, bezuvjetna i plativa na poziv .
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Odabrani ponuditelj s kojim će biti sklopljen ugovor o javnoj nabavi dužan je dostaviti jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, za slučaj da u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka koje ima po osnovi jamstva ili s naslova naknade štete.
Navedeno jamstvo Ugovaratelj je dužan dostaviti prilikom primopredaje opreme, a prije isteka roka valjanosti jamstva za uredno ispunjenje ugovora na iznos od 10% (deset posto) od vrijednosti ugovora (bez PDV-a).
Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku podnosi se u izvorniku, u obliku zadužnice, bjanko zadužnice ili bankarske garancije koja mora biti neopoziva, bezuvjetna i plativa na poziv ili uplatom novčanog pologa u korist računa Naručitelja.
Novčani polog
Gospodarski subjekt može umjesto traženog sredstva jamstva dati novčani polog u traženom iznosu.
Datum, vrijeme i mjesto (javnog) otvaranja ponuda
Rok za dostavu ponuda je: 16.07.2025 09:00:00
Otvaranje ponuda se vrši elektroničkim putem na EOJN, dok se fizički dijelovi ponuda otvaraju na sljedećoj lokaciji: Općina Bedekovčina
Otvaranje ponuda održat će se: 16.07.2025 09:00:00
Podaci o ovlaštenim osobama i postupku otvaranja: Javnom otvaranju ponuda smiju prisustvovati ovlašteni predstavnici ponuditelja i druge osobe. Pravo aktivnog sudjelovanja u postupku javnog otvaranja ponuda imaju samo članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu i ovlašteni predstavnici ponuditelja.
Ovlašteni predstavnici ponuditelja moraju svoje pisano ovlaštenje predati prije otvaranja ponuda.
Navod o primjeni trgovačkih običaja (uzanci)
Ne primjenjuju se trgovački običaji (uzance).
Rok za donošenje odluke o odabiru ili poništenju
Rok za donošenje odluke o odabiru je 30 dana od dana isteka roka za dostavu.
Rok za donošenje odluke o poništenju je 30 dana od dana nastanka razloga za poništenje postupka.
Rok, način i uvjeti plaćanja
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Naručitelj će neposredno plaćati podugovaratelju za dio ugovora koji je isti izvršio, osim ako ugovaratelj dokaže da su obveze prema podugovaratelju za taj dio ugovora već podmirene. Ugovaratelj mora svom računu ili situaciji priložiti račune ili situacije svojih podugovaratelja koje je prethodno potvrdio.
Rok za izjavljivanje žalbe na dokumentaciju o nabavi te naziv i adresa žalbenog tijela
Rok za izjavljivanje žalbe iznosi deset (10) dana i to od dana:
1. objave poziva na nadmetanje, u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi
2. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka
3. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije
4. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dokumentacije o nabavi te na postupak otvaranja ponuda
Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.
Podaci žalbenog tijela
Naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Adresa: Ulica grada Vukovara 23/V, 10000 Zagreb
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Adresa elektroničke pošte: dkom@dkom.hr
Internet stranica: https://www.dkom.hr/